راموس،انتخاب اول کاسياس براي توپ طلا
تاريخ : سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:, | 21:2 | نویسنده : mohammad mahdi

 به نقل از مارکا، کريستيانو رونالدو يا ليونل مسي را فراموش کنيد. ايکر کاسياس، سرخيو راموس را براي دريافت توپ طلاي سال 2012 انتخاب کرده است.

به گزارش فارس،کاپيتان اسپانيا رأي خود را براي جايزه بازيکن سال فاش کرد. 3 انتخاب کاسياس به ترتيب راموس، کريستيانو و ژاوي هستند. سيستم رأي‌گيري به هر کاپيتان و خبرنگار اجازه مي‌دهد تا به 3 بازيکن امتياز بدهند اولين انتخاب 5 امتياز، دومين انتخاب 3 امتياز و سومين انتخاب يک امتياز دارد.

انتخاب 5 امتيازي ايکر، راموس هم‌تيمي وي در رئال مادريد و تيم ملي اسپانيا خواهد بود که در کنار هم توانستند قهرمان لاليگا و قهرمان اروپا با تيم ملي کشورشان شوند.

اين اولين باري است که اين دروازه‌بان در سيستم جديد رأي‌گيري فيفا که در سال 2010 براي اولين بار معرفي شد، رأي مي‌دهد.

راموس در موفقيت اسپانيا براي رسيدن به قهرماني يورو 2012 مهره‌اي کليدي بود که يک شاهکار ديگر تيم ملي اسپانيا را معرفي کرد و ايکر بر اين باور است که مدافع متولد سويل شايسته تقديرشدن است.

اولين انتخاب کاسياس در سال گذشته کريستيانو رونالدو بود که اين بار انتخاب دوم سنگربان مادريد است. سومين انتخاب کاسياس اين بار ژاوي خواهد بود که هنوز هم با وجود اختلافات دو باشگاه در ال‌کلاسيکوهاي سال‌هاي اخير يکي از بهترين دوستان او محسوب مي‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: